benlayda en son 17 ağustosta regl oldum normalde de düzenli olurum en fazla 2 gün geç veya 2 gün erken şeklinde. Ancak hafif beslenmeme ve farklı bir şey yememe rağmen dünden beri midem bulanıyor bu akşam test yapmalı mıyım ?
Hbbffff bence yapma negatif çıkıp hayal kırıklığına uğramak çok kötü oluyor bir kaç gün adetin gecikince yap üç gün filan
benlayda kafam çok karışık çok istiyorum ama planlamamıştık zaten muhtemelen negatiftir. ama o kadar çok istiyorum ki heyecanıma engel olamıyorum