Kızlar 23 yasındayım amh 0.890 ama yumurtalarım kendi gelişiyor büyüyor çatlıyor ayda 2,3 yumurtam olgunlaşıyor 2 yıldır gebe kalamadım eşimdede hafif spermde hareketlilik problemi var aşılama yaptırıcaz bu ay ama doktor çok olumlu konusmadı direk tüp bebeğe geçmemizi öneriyor benle aynı durumda olan varmı yardımcı olurmusunuz