Kızlar bu aralar ne gibi belirtileriniz var. Arada kasık ağrısı ve bel ağrısı kuyruk sokumu ağrısı gibi durumlar dışında bir belirtim yok. Sık idrara çıkma, göğüs hassasiyeti gibi şeylerim yok. önceki gebeliğimde vardı hepsi ama bunda yok. Sizde durum nasıl. Normal mi bunlar?