Bende hep biranonce kavuşmak istemiştim doğdu ama yine dokunamiyorum sevemiyorum erken doğduğu için makinaya bağlı şuan bende hep gün gün sayıyordum herşeyin hayırlısı Rabbim herkesin bebeğini sağ salim kucağına almayı nasip etsin sizde sağlıkla hayırla alın kucağınıza bebeğinizi 🤲