Nur1987 Genetik kan sonucumda heterozigot ve homozigot çıktı kadın doğum doktorum önemli değil düşük aspirin yeterli dedi siz nasıl ilerlediniz iğne daha mı iyi olur
Aaayseeert Nur1987 benim de hep kafamı kurcalayan bi soru bu ya . Benim de kan pıhtılaşma yatkınlığım var axeparin 4000 lik verdi yeterli olur mu dedim aspirin de verecek misiniz gibisinden o zaman da kanaman olur dedi . Şimdi kafam da binbir soru