Bmlkjhvb Sömestr da doğuran öğretmenin ne zaman doğum izni bitter. 36. Haftaya kadr çalıştıl diyelim. Aralık sonu 36. Haftam oluyor
Yank Bmlkjhvb Bn de aynı durumdayım 15 ile 20 ocak arasında doğacaktır oglusum inşallah ama 15 tatilimiz doğum izninden sayilip yanıyormuş maalesef.2. Dönemi ücretsiz izin almadan kapatmak mümkün mu
Bmlkjhvb Yank bende yaklaşık aynı zamanlarda doğuracağım. Doğum izni uzamazsa Nisan’da işbaşı gözüküyor malesef
Yank Dogum sonrasina en fazla 5 hafta aktarabiliyomusuz bu arada yanin8+5 dogum sonrasi 13 hafta izinli olabiliyoruz
Bmlkjhvb Kaçıncı haftaya kadar çalışacaksınız. Benim branşım okul öncesi dayana bildiğim zamana kadar dayanacağım
Yank Bmlkjhvb Bmlkjhvb 37ye kadar calismayi dusunuyorum o da doktor onayiyla oluyor yoksa izin 32. Haftada basliyor. En gec 37. Haftada izne ayrilabiliyoruz yani dogumdan 3 hafta once. Zaten daha cok calismaya kalksakta 8 haftanin sadece 5 haftasini digum sonrasina aktarabiliyoruz o yuzden son raddeye kadar calismak mantiksiz
Lemongreeny Bende sömestrın 2. Haftası izne çıkıyorum 37. Haftam olarak (28 ocak izne başkama günüm) sömestrın ilk haftası normal çalışıyor gözükürüm değil mi hocalarım