bere Kızım 14 aylık henüz yürümüyor ama ilk adım ayakkabısı almak istiyorum.Sizlerin memnun kaldığı ayakkabı var mı? Yada şimdi mi almaliyim onun içinde kararsız kaldım 🤷🏻
Daisyy000 bere Ben hep Nike run kullandım 2 yaşında hala Nike run alıyorum çok rahat çok güzel ayakkabı