Nur1987 Selam hanımlar 2 hafta önce kürtaj oldum ikizlerimi kaybettim😔hemen ben ve eşim genetik test verdik sonuçlar çıkmış kromozomlar normal kanda benim MTHFR HETEROZİGOT PAI 4G/4G homozigot kadın doğum doktorum çok önemli değil iğneye gerek yok düşük doz aspirin başlarız gebe kalırsan dedi.Çok endişeliyim iğne gereklimi daha iyi olurmu aynı acıyı yaşamaktan korkuyorum 🥹tecrübesi olan lütfen paylaşır m
meryys Nur1987 Başınız sağ olsun. Benimde 12 haftalık kalbi durdu. MTHFR C677 heterozigot ve pai 4g5g geldi. Perinatoloji uzmani başta gerek yok dedi. Şimdi 5 haftalık hamileyim haftaya bakalım belki iğne başlayabiliriz dedi
Nur1987 meryys teşekkür ederim Rabbim sağlıkla tamamına erdirsin.Çok dua ediyorum işlerimiz rast gitsin ben de bir hematoloji doktoruna danışıcam
Tuttii Benim de faktör v Leiden heterozigot MTHFR 677 Heterozigot EPCR G Homozigot Olarak çıktı , doktor gebelik öncesi günlük düşük tozda aspirin al gebe kaldıktan sonrada yüksek dozda alman gerekebilir dedi