pengumommy Beta HCG takibi için dün kan verdim e nabizda göremiyorum hafta sonu da girdi araya nasıl bakabilirim
ru_a6 pengumommy Sağlık ocağında çalışıyordum malesef sağlık ocağında Doktorlar kendi ekranından sistemini açmadığı sürece sonucunuz e nabıza düşmüyor önce doktorun görmesi lazım sonra düşüyor
pengumommy ru_a6 ru_a6 çok sacmaymis normalde başka yerde kan verdiğimde genelde sistemden görüp o şekilde gidiyordum
ru_a6 pengumommy evet diğer her yerde sistem dediğiniz gibi ama sağlık ocaklarında önce doktorun sistemi açması gerekiyor ben bile kendi hamileliğimi orda çalışmama rağmen doktor sistemi açmadan göremedim
tubikmusti ru_a6 ben görmüştüm e nabızda geçen hafta doktora gitmeden sonuçlarımı düşmüstü yani e nabıza
ru_a6 tubikmusti tubikmusti doktora gitmeniz şart değil doktorun sistemi açması yetiyor sizin e nabıza düşmesi için