Lexias bennn. Çalışmıyorum da, evde yatıyordum full. Hangi odaya girsen direkt uzanayım diyebileceğim bir yer bile yoktu. Halim oldukça yapmaya çalıştım, 1 günlük işi 1 haftada yaptım bazen. Görümcem yardıma gelmese onu da asssla yapamazdım. Dün de enerjiyle kıyafet dolabını sileyim düzenleyeyim dedim, belimin ağrısı haaala devam ediyor pişman oldum yaptığıma. Yormayın kendinizi yardımcı olabilecek biri varsa muhakkak yardım isteyin