Isimsiz6 Bilkent Sehir hastahanesinde doğum yapanlar yazabilir mi . Odalar tek kişilik mi yoksa çift kişilik mi ?
Eyllullu Isimsiz6 ben yapmadım ama geçen hafta gebe okulunda gezdirdiler, doğum odaları kesinlikle tek kişilik, doğumdan 1-2 saat sonra baska odalara aliyorlar orda iki kisilik odalar da varmış
Eyllullu Seval392 5 gün sürüyor bir de isterseniz eşli eğitimle 6 gün. Kaç haftada tamamladığınız size kalmış, sadece haftaiçi tüm günleri tamamlamanız gerekiyo
zeynepsonmez625 Eyllullu ben sekretere sormuştum eşim var refakatçı olarak ailen uzakta diye bunu söyleyin size yardımcı olurlar dediler