Rbs06 Arkadaslar bebegım 34gunluk neyaptıysak2 haftadır pişiği gecmıyor hamazıng hıpokort travazol fıto hepsını doktor yazdı kullandık pişik hala gecmedı kantaron yagı aldım havalandırılıyorum sureklı kuruluyorum gecmıyor neden olur ne yapmamız lazım
1ErkekkkAnnesi Rbs06 kız bebek mi öncelikle silme yapmayın sadece yıkayın suyla arada hava aldırın kantoran yağı yada zeytin yağı da iyi geliyor birde bepanthol iyi geliyordu oğlumda hemen geçiriyordu peki pişiğin sebebi neymiş sordunuz mu doktorunuza alerjik bir durum da olabilir o yüzden dedim geçmemiş ya
aybalasmom Rbs06 hametan krem de iyi geliyor onu da deneyin isterseniz. İnşallah çabucak geçer. Bezini değiştirin belki bezden de kaynaklı olabilir
Ipek0z Rbs06 arko’nun tüpte satılan yağlı kremi var. Bakkallarda bile satılıyor onu dene canım arkadaşım ondan çok memnundu