zeynepdaygar merhabalarr hangi testle yaptınız ve kan testi verdiniz mi?
Olasılık 1: Testler yalancı pozitif çıkartmıştır, regl başlıyordur.
Olasılık 2: Testler doğrudur, yerleşme kanaması yaşanıyordur.
Olasılık 3: Testler doğrudur, yerleşim iyi bir yerde değildir, bölgesel kanama oluyordur.
Burada şunu söyleyebilirim; düşük çok ağrılı ve kanamalı bir olay. Belinize doğru bir bıçağın saplanması gibi düşünün. Sizin durumunuzun böyle olduğunu düşünmüyorum. Çünkü düşük olduğunda anlıyorsunuz, başka hiçbir seçenek gelmiyor aklınıza.