Merhabalar kızlar 12+1 lik gebeliğim var. Bu üçüncü yavrum Allah izin verirse ancak iki erken doğumum (33-35 haftalık) oldu. Riskli grupta olduğum için dr şimdiden progestan fitil başlattı. Daha önce kullanmadım bilmiyorum kullananlar bilgi verebilir mi bana yada bebeğe bir yan etkisi falan olmasın. İlaç konusunda çok takintiliyim da bu kadar erken dönemde devamlı kullanacağım bir ilaca başlamak endişelendiriyor beni.