Cimcime30 adetin 10.günü kasık agrım wae die ovulasyon yaptm pikti hemen gittim sağ yumurta 26mm olmuş catlamak üzere solda 22 ve 24 mm iki tane war hemen iğneyi yap dedi aynı gün yaptm zaten belirtiler aynı gün gece catladıgını gösterdi iğnenin 8.günü erken gebelikle takibe başladım iğne etkisinin bittiğini ordan anlamak için yaptım takibi bgunde 13.gün ve silik şekilde cıktı öncekiler artk silik bile değildi iğne etkisi değil yani sayfama bak sabah attımda kimse görmedi sanırım