ebobel benim 7.haftamda başlayıp 13.haftanin ortasında bitmişti ama bir dönem bulanti pik yapıyor bu dönemi ben ilaç kullanmadan atlatamadim prizin ve prilam kullandım ancak prilam bende çalışmadı prizini yatmadan önce iki defa alıyordum pik döneminde 12.haftada hicbisey yiyemez haldeydim yediğim gibi çıkıyordu bu dönemi ilaç kullanarak qtlatirsiniz ve yağsız şeyler yiyin kaşarlı sade tost mesela yeşil elma meyve tüketin bol bol meyve bulantinizi azaltır geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun inşallah 🩷 ben şuan 25. Haftadayim bulantılar yok kimisi 27 de yeniden başladığını söylüyor umarım öyle olmaz bende +12 kilo aldım verdiğim kilo dahil