Merhaba nasılsıniz?
35+5 hamileyim. Ağrılarım var , ama nstde sancı çıkmıyor. Son günlerde bebeğimin hareketlerinde azalma hissediyorum. Dun 1 kere, öbür gün hiç hareket etmedi. Mide bulantısı yaşıyorum. Dun nstye bağladılar. Bebegim nstde normalde cok hareketli oluyor ama Dun sadece 1 kez hareket etti. Çok endişeliyim