Bende de şeker yüklemesindr çıktı ve sonra süreç başladı diyet verdiler ordan oraya derken diyetle şekeri kontrol altına alamadık iatedikleri düzeye inemedim sonra insülğne başladım her hafta kontrole gittim her gieişimde dozu yükselttiler şehir hastanesine gittim bebek 2 hafta öbde gidiyoe dediler şu an hem insülin hemde diyet yapıtıgım halde bebek çabuk büyüyo doğumdan korkmuyodum ama şu an acayip tedirginim