Xsevgi53 Kızlar adetime 10 gün var bugün peçeteyle sildiğimde pembe leke geldi .birde sarı beyaz karışık akıntım var .2 gümdür sağ karışıkta iğne batması da var sizce gebelik mi enfeksiyon mu anlamadım .