Ftmn123- canım ben şimdi eczaneden geldim orda da bebetime test vardı kaç gün geçti dedi bende daha geçmediğini söyledim çok erken geçmesini bekle dedi yani bence sen yeni alcağın testi de harcama adet gününü bekle bende testi almadım kadın öyle söyleyince haberin olsun