yildizlarinalti İnanamıyorum tek basamaklı sayılara geldik 😍🥰 38+5 olduk 9 günümüz kaldı görünüyor kızımızı bekliyoruz henüz hiç belirti yok sağlıkla gelsin artık 💕💕💕 Sizde nasıl durumlar?
tazecikanneee yildizlarinalti aynıyız 🥰 ama bizim kız haftasonu poposunu döndü😫😫😒 muhtemelen Pazartesi’ye kadar dönmezse Salı sezeryan olacağız 🙊 korku heyecan özlem çok karışık duygular cok 🤭🤭
Figennn yildizlarinalti 40+1 olduk bizde kizimla👧🏻 Ama hic belirtimiz yok😑 zaman cok cabuk gecti🥰 her gun ha gelir bugun die umut ediyorum🤲🏻 Saglikla kucagimiza aliriz insallah canim🙏🏼
yildizlarinalti tazecikanneee ah yavrum durmuş son anda ters mi dönmüş 😇 hayırlısı olsun huzurla alın kucağınıza inşallah 💗💗
Seden tazecikanneee kanala inmeden döndü herhalde dimi benimki baya inmis asagi ama gelmiyo döndü mu acaba diye düşünüyorum bi kac gundur 😁 pazartesi kontrole gitcem bakalım nolcak :))
Reyyan1310 tazecikanneee normalde baş gwlişlimiydi banada öyle geliyor yarın doktora gidecem bakim ne diyecek 37 baş gelişliydi şuan 37+5deyiz
tazecikanneee Seden aslında kanala tam gitmemişti kafası ama baya basıyordu 🙊 ben o gün cooookk cokkk fazla hareket edince aksamına ters döndü bizim cadı 😂
tazecikanneee Reyyan1310 33den beri bas gelişti 37+2de döndü sıpa ama bugün yine döndü sanki bakalım birimde Pazartesi kontrol
Englishteacher 37+5 olduk gelsin istiyorum artık anneler de geldi hazırız arada bi karnım sertleşiyor ama sancı vs yok 🤷🏻♀️