Selam kızlar 11 haftalık gebeliğim vardı, dün kontrole gittiğimde hiçbir şey görünmedi,ne kese ne bebek ne kanama , bundan 1 hafta önce şiddetli bir kanama yaşamıştım ve o kanamayla birlikte parçalar düştü ama nasıl bir sancı size anlatamam , doktor da o kadar gergin biri ki sürekli tersliyor soru bile soramadım, bebek falan yok burda dalga mi geciyorsun diyor , hâlâ aklım almıyor ya var mi başına gelen bu şekilde?