minegn hayır olmadı kürtajımı olduğum günden itibaren 30 gün sonra da regl oldum hiç bir sıkıntı olmadı . Doktorunuz iyi bir doktorsa eğer her şeye dikkat edip güzel bi şekilde çıkaracaktır keseyi merak etmeyin . Kendi düşmesini beklemeyin çok sancı olabiliyormuş ve tamamen içinizde ki dökülmezse tekrar kürtaj olmanız gerekir bence böyle bi şeye gerek yok . Direkt kürtaj olup kurtulun derim acı hissetmeden