basarratagun zorunlu değil tabiki. Bütçenize göre hareket edebilirsiniz. Doktor bize ister fetal dna tek yaptırın isterseniz de ikili tarama testi yaptırın oradan çıkacak sonuca göre hareket edin demişti. Yani ikilide riskli çıkarsa fetale yönelenler oluyor.
Tabii fetalin diğerlerine göre güvenirliği çok çok daha yüksek diyorlar. Bunu da mutlaka göz önünde bulundurmalı