Kızlar muayene oldum doktor bır ay daha yasmın kullan dedı ben de kendımı tutamadım ağladım ıstemıyorum tedavı ıstıyorum dedım oda üzüldü tamam başlayalım dedı letu yazdı pazartesi başlıcam regl 4.gunu beş gün kullanıvam sabah akşam 22 sıne kontrole çağırdı güzel şeyler olsun artık kızlar