OzgunEngin tuzla devlet ve özel tuzla hastanesi giden arkadaşlar yorumlarınıza ihtiyacım var hangi doktor olduğunu da yazarsanız sevinirim 22+4 ama hala bi doktorum bi hastanem yok 🙏☹☹
2kizannesi- OzgunEngin Tuzla devlete çok iyi diyorlar. E5 kenarında yeni açılan hastanesi var orası baya özel gibiymiş. Ben Pendik devlete gidiyordum gram memnun kalmadım sonra yüzyıl a geçtim. Eğer özele geçmeseydim bende tuzla devlete gidicektim
OzgunEngin Asdjasdj34 doğum yapan olmuşmu o hastanede nasil acaba devlet olduğu için merak ediyorum çok özelede güç yetmiyor malesef ☹
Asdjasdj34 OzgunEngin canım maalesef çevremde Doğum yapan Yok ama hastane olarak çok geliştirildi aynı özel gibi ben çok beğeniyorum hemde temiz
bicirinannesi OzgunEngin 16 haftalığız canım. En başından beri ona gidiyorum . Sayesinde hamile kaldım çok şükür 🙏 doğım konusunu ben de çok merak ediyorum 😊
OzgunEngin bicirinannesi anladım canım çok sağol kafam karışıktı ama randevu alıp gidicem hangi doktordu bu arada senin doktorun
OzgunEngin 2kizannesi- bende nette yorum gördüm çok oyuzden özel yerine bide bu hastane ve doktorları görmek istedim sizlere sorup