Doktora gittim dün bişey demedi sağlık ocağında kan ver sonuçlarını al gel dedi pazartesi kan vericem sonra gidicem hiç birşey söylemedi kese var yada yok hamilesin yada değilsin hiç birşey sonra konuşuruz gelince dedi tamam dedik bugün 6.gün ve az önce hafif kahve rengi bir leke geldi adetemi başlıyorum yoksa başka birşeymi anlamadım.Yani sürekli bir düşünce düşünce olarak ilerliyorum şuanda