Sever ben. İlk çocuğumda prima yara yaptı poposunu. Bim'in bezini kullandım, şimdi 2. Çocuğuma da ondan alıcam. Bigün tesadüfen bir akrabam verdi, denedim, çokta memnun kaldım. Bezi bırakana kadar onu kullandım ilk haftadan itibaren.. Tavsiye ederim.