Kader5516 Benimde 4.ayımdan itibaren başladı o ağrı temizlik yaptığımda yürüdüğümde başlıyor ve bikaç gün devam ediyor ne zaman dinlenirsem hiçbir iş yapmasam geçiyor haftaya doktora gittiğimde soracaktım bende şuan 6.ayımdayım kötü birşey mi
Ezgisare Ben ayağa bile kalkamıyodum basamıyodum ağlıyordum ağrısından şimdi geçti allahtan kendimi yorarsam çok yürürsem oluyo sadece çatıların genişlediğinden normal