Bugün tam 27.haftamdayım. Çok şükür ki güzel ve sağlıklı giden bir gebelik sürecim var💘 Doktorumdan inanılmaz memnunum ve sonsuz güveniyorum🌸
Ama bu hafta ve 28+0 ı gördüğüm ilk gün 2023 te ilk bebeğimi kaybettiğim hafta ve her ne kadar bu haftaya kadar inanılmaz motive geldiysem de şu son birkaç gündür iç sesimi, duygularımı, göz yaşlarımı bastırmakta çok zorlanıyorum 🥺 aklıma geliyor sürekli kendimi kötü hissediyorum.