Sindirella-94 Günaydın canlarım 🥰 benim bat yarin en son 3 gün önce test yaptım negatif yarin regl olmam lazim ısrarla test yapmıyorum hep negatif diye düşünüyorum yapan var mi test
Rumsamut Sindirella-94 Bi belirtiniz yoksa ve adetiniz gecikmediyse test yapmanıza gerek yok negatif çıktığında üzülmemeniz için. Pozitifse zaten adetiniz gecikecektir belirtileriniz başlayacaktır bu süreçte sabırlı olmanız çok önemli😌
Sindirella-94 Rumsamut bugun ilk gün ama hala olmadım test de yapmadım merak ediyorum ama yapmaya da korkuyorum
Rumsamut Sindirella-94 Birkaç gün daha bekleyin hala adet olmadıysanız öyle yapın bence. Stres yapıp çok düşünürseniz bu da geciktirebilir adeti