Benim geçmişti kızım da yaklaşık 3 sene önce ilk doğumumda.. 10 gün boyunca özür dileyerek lavabo ihtiyacı dışında kalkmadim ayağa ve iğne vermişti doktorum onu vuruldum bende ekstra sancilanmada olmuştu çünkü sonraki kontrolumde düzelmisti duzelmemis olsaydı dikiş atıyoruz demişti.. Boll bolll dinlenin bu süreçte iyi gelecektir sağlıkla kucağınıza alın inşallah