Bebeğimin boynunun altından kordon geçiyor ben ultrason fotoğrafında farkettim doktora sordum dolanmış durumda değil dedi endişeleniyorum yine de 34+3teyim nst ye de girmedim hiç tekrar dolanma riski bu durumda yüksek mi deneyimleyen var mı 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var yakında başka bir doktora da görünmeli miyim sizce? Normal diyorlar ama sizce ne yapmalıyım?