Merhabalar hanimlar şuan 19+2 haftalık gebeliğim var. Alt karnım ve kasıklarımda ağrı mevcut ne yapmalıyım bilmiyorum. Aynı zamanda vajinal enfeksiyon var akıntım sarı yeşil arası antibiyotik ve fitil kullandım ama faydası olmadı. Ne yapmalıyım tekrar hemen doktora mi gideyim yoksa kontrol zamanına 20 gün var o zamana kadar bol su ile geçmesini mi beklemeliyim