Hhgfffffvgg şu saçma şey sadece bizim ülkemizdeki özellerde var. Yav Allah bizi tüm dişileri doğum yapacak şekilde yaratmış. Bir doktor çıkıyor diyor ki sen yapamazsın. Hadi canımmmm. Sezeryan bir kurtarma operasyonudur. Tercih sebebi olmamalı. Emin olun kolay değil sezeryan. Fıtratımız doğum yapabilecek şekilde yaratılmış. Lütfen doktorunuzu dinlemeyin. Çatı dar diye bir olay zaten yok.