Hhgfffffvgg ilk gebeligimde doktor bana ön çatı kemiğin basık sonu sezeryan olur boş yere o sancıları çekme diye sezeryana aldı beni, çatı muayenesi diye birşey yokmuş 4 5 cm açıklıkta belli oluyormuş catin müsait mi değil mi diye ben çok pişmanım normal doğumu denemen taraftariyim 3.sezeryani olacam korkuyorum