Kızlar 36 haftaya giriş yaptım doktor randevumu çok geçe verdiler 1 buçuk hafta sonra ilk doğumumda bu kadar ağrı varmıydı hatırlamıyorum fazla aşırı derece baskı ağrı var normal mi acaba bu haftalarda uzandığımda kalktığımda bile şiddetli ağrı hissediyorum