Kubraaa_o onu gidişata göre karar veriyor. Normal doğum yaptırdığı da çok oluyor bildiğim kadarıyla mesela dün benm kontrolüm vardi normal doğuma gidiyordu. Ama benim ilk gebelikte suyum geldi biraz erken oldu kararı bana bıraktı o zaman da normal istiyorsan suni sancı vermem lazm dedi çünkü sadece suyum gidiyordu açılma sancı hiç yoktu. Çocuğun ve benim nabız düşüyordu öyle olunca acil sezeryana aldi bizi