cavbella ayy gözünüz aydın hayırlı olsunn💕 ne güzel cabuk doğurmuşunuz 😍 ben ilk bebeğimde suni sancıyla 12 saat 25 dakkada doğurmuştum herkesin çook farklı oluyor demek kii bende acılma çok yavaş ilerlemişti🥹şimdi ikinciye hamileyim bakalım bu nasıl olacak🙇🏻♀️