Ben ssvd için gittigimde araya 4yıl girmesi
Daha kabulumuz demişlerdi vede senin açılman sancın olmadıkça hiç müdahale etmiyeceklerini suni sancı vs vermeyeceklerini söylediler zaten belge imzalıyosun tüm sorumluluk kendime aittir diye eger açılman ilerlemezse bi xaman sonra seni doktpr sezeryan derse sezeryana alacaklarını söylediler