Ben park beşik kullanıyorum çok memnunum hafif, olduğu yerde çekip silip süpürme işlemi kolay oluyor anne yanıda oluyor ayrıca, alt açma yeri de var direkt cocuğu oraya koyup değişiyorum, mobilya beşik tercih etmedim çünkü ağır çekip itme sıkıntı ve ilerde yatağa geçince nereye koyacağım bilemedim, ayrıca park beşik daha güvenli normal beşiğin tahtalarının arasına cocuk bir yerini sokar falan , bebek yatağa geçince park beşiği katlayıp saklayacağım