Ben 33. Haftadayım hala kullanıyorum. Hamileliğin ilk döneminde ilaç kullanmasanızda çok uykunuz geliyor. Ben sürekli uyuyordum. Hafta ilerledikçe de uykunuz kaçıyor ilaç içseniz bile. Bu hamileliğin normal düzeniymiş. Bana doktorum sabah bulantın olmasın diye uyumadan önce iç demişti.