Zena Herkese merhaba 30 haftalık hamileyim Zeynep Kamil takipliyim gebe okuluna gittim doğumumu da orada planlıyorum. Orada yakınlarda doğum yapan ya da takipli olan var mı acaba
Deniz12345 Zena kızım ekimde 3yaşında olacak orada doğum yaptım çok memnun kaldım şimdi nasipse oğlumuda orada doğuracağım
Zena Gammze97 Assslleeyy ben her seferinde farklı doktorlar buluyorum randevu olarak, ama aksi biriyle karşılaşmadım henüz. Gebe okulundaki ebem de farklı doktorları görmemin iyi olduğunu söyledi doğumun kime denk geleceğini bilemediğimiz için ne kadar çok doktoru bilirsen o kadar iyi dedi
Gammze97 Bende 30. Haftamdayım ve oraya devam etmeye karar verdim doktor öneriniz varmı 🙏 sezeryan olcam benım orada sezeryan doğum yapan varmı süreç nasıl ilerledi bilgi verebilir misiniz 🙏
Assslleeyy Zena bende aynı doktora denk gelemedim zaten asistan doktorlar oluyor genelde ama iyiler 😊