Csrbbkym Fikir verebilir misiniz kızlar gelecek olan misafirler için. İsimli çikolata ve hediyelik yaptırdım ikramlık ne olabilir abartı olmayacak şekilde
Altin23 Csrbbkym doğum yaptığımda kendi canımın ve bebeğimin sağlığının derdine düşerim gelecek olanın karnını doyurmanın derdine değil. Hepsini Allah bildiği gibi yapsın 🙏🏼
Zge12 Csrbbkym kuşum zaten hediyelik ve çikolata yaptırmışsın ziyarete gelen kişilerde ikramlığı kendi getirsin sen bunları düşünüp kendini yorma o anda senin ve bebeğin sağlığı önemli
Rose_07 Csrbbkym Hastanede 1-2 gün kalıyoruz orada zaten doğum yorgunluğu oluyor. Kendi düşüncem kimse gelmese ben bebeğimle başbasa kalsam. Bir kaç gün sonra yakınlarım ev ziyaretine gelebilir o zaman çikolatasını şerbetini içer daha iyi olmazmı. Doğumdan çıkmışız üstümüzden dozer gecmis gibi gözümüz kimi görecek 🙂
Zeynepefem Altin23 😁 kizz niye oyle dedin misafirlerin suçu nee 🤭 Altin23 Hepsini Allah bildiği gibi yapsın 🙏🏼
patulii Altin23 2. Doğumum olacak ilkinde sadece çikolata ikram etmiştim eve gelenlere, bu kez onu bile almadım
meteniinannesi Altin23 Aradığım yorum👏🏻👏🏻 zaten beni düşünen beni seven boğazının derdine düşmez ve gelirken elleri boş gelmez. Düşüncesiz olanlar ve sırf ikramlık tıkınmaya gelenler b*k yesin🤣 ben odayı bile süslemiycem kime neyin gösterişini yapıyoruz doğurup sağlıcakla eve gelelim oğlumla geri fasa fiso.. amaan 40 gün eve bile almıycam kimseyi, hiç biriyle uğraşamam😄
NurAyse_nur Yanlis anlamayin ama onlar size ikramlık getirsin dogumu yapan siz zorlanan siz o haldeyken bile bunlari dusunmeyin bence bosverin 🤗 nacizane fikrim böyle bir tek kapi süsü yaptirdim o da daha sonra evimin kapisina da asarim diye o kadar yine de siz bilirsiniz tabiki
Csrbbkym Zge12 tabiki herşeyden önce bebeğin sağlığı ve ben önemliyim ama onlarda kıymet verip bziim için hastane ziyaretine geliyor ağızları tatlansın bir iki ikramlık birşey olabilir mi diye fikir almak istedim değer verdiğim kişiler gelecek zaten samimiyetine güvenmediğim kimseyi kabul etmeyecem
Mara1 Csrbbkym bende hiç böyle şeyler yapmayı düşünmemiştim. Ama düşünebilirimde keza kendi ailemin gelmesi yeter onlar için olabilir. 23 kişi kendi geniş öz ailem, eşimin ailesini de eklersek toplam 30 kişi kesin 🤭 baklava- börek- sarma ya da kuru dolma aklıma geldi, yemesi kolay 😂
meteniinannesi Csrbbkym Değer verdiğin kişiler sanada değer veriyorsa eğer seni bunları düşünmekle meşgul etmez kendileri yapar getirir nokta.
Altin23 Zeynepefem çekirdek ailem ve eşim dışında kimse hamileliğim boyunca yalandan da olsa nasılsın bir ağrın sızın var mı canın bir şey çekiyor mu demedi herkese karşı hem çok kırgınım hem de çok sinirliyim üstüne elti kaynana 5 dk yürüme mesafesinde olmasına rağmen bir de çaya yemeğe gelip bana yük oldular 😓
Musilk-1 Zeynepefem bacım doğumdan sonra neden odaya doluşulur ki kadın doğumdan çıkıyor onların gönlünümü eyleyecek kalksın bu adetler
Csrbbkym Mara1 baklava kurupasta alırız olmadı diye düşündüm ev yemeklerine hiç giremeyecem ev ziyareti yapanlar için mantıklı
Elifonline Csrbbkym ev yemeklerimi yok artık siz dünyaya hizmet etmeye mi geldiniz öyle bile olsa bu kadarı çok komik.
bebesever Bebek çikolatası, fıstıklı lokum, şeker hamurlu kurabiye, lohusa serbeti ve hediyelik koyacağım ben
Csrbbkym Gokturkmom_ evet bende bu şekilde düşündüm eve gelen için de ev ikramlıkları ğoğaça sarma tatlı ikramlık olur keşke gelen misafirler kendi getirse
Csrbbkym Rose_07 inan bende öyle isterdim illa ki hastane ziyareti oluyor o yüzden birşeyler ikram sunmak lazım
Cihanella Bende çok güzel kalıcı bir hediyelik yaptırdım. Aynı zamanda renkli akide şekerlerimden hani boncuk gülen yüz kalp falan oluyor. Onlar hediyeliklerim. Çikolatalarımı melodiden alıcam. Lezzeti güzel oluyor kutusunu ayrı yaptırdım kendim koyacağım içini. Belki bir de lokum takılır çubuklara. Hastaneye gelip ikramlık atıştırma yiyen görmedim hiç zaten odada çok kalmaları uygun olmaz. Bir de hastanenin şerbet ikramları oluyor genelde. Yoksa evde yaparızda hastanede gerek yok bence yapıp götürmeye.
Mervee09 Csrbbkym Mis gibi fıstıklı lokum aldim bebegime özel adı yazan cikolatalardan yaptirdim english homeden cok güzel kolonya aldim bide bebegime magnet yaptrdm bence gayet yeterli o hazirlanan masalar benlik degil dogum günü masasi gibi yiyp icmeye mi gelcekler onlar daha bana getirsin
Busradoga Csrbbkym Lohusa şerbeti ve lokumlar olabilir lokumlara ben desenli kürdan takmıştım güzel duruyordu