happyjelibon06 neredeyse 2 yıl oldu olacak normal olarak bekliyor duk bebeğimi, ama maalesef 40. Haftaya kadar bekledik gelmedi artık dra dayanamadigimi söyledim ağlayarak drumda hemn yatış yapıp doğumu başlatalım dedi bu ilk doğum olacağı için 2.3 gün belkide bir kaç saat sürebilir dedi bende böbrek genişlemesi de vardı, yatırım yapıldı altına üstten bütün muayene yapıldı damar yolları açıldı alttan rahmi yumuşatmak için fitil takıldı ilk gün gersey güzeldi kanama gelmişti ve suyumu beklediler , maalesef bobregim dayanamadı ve sağ tarafım, hissizleştim drum geldi acil sezeryane alındım, hmn damar yolu iğneler le ve spiral anestezi ile 15 dkka da kızım kucagidma idi mükemmeldi o doğum anı herkes başımda idi şarkı çaldılar konuştular, ayinma odasına alındım, kızm la temas sağlandı, orda kan alındı doğum sonrasında hemen , sorna odaya cikarildim sondam çıkarıldı bir iki kez karnima basıldı uyuşuk olduğum için hissetmedim hemşireler üstümü vs giydirdiler çok iyiydiler kısacası iyi ki dedim doğumu orda yaptım