Benim kiz kardeşime de senin gibi dediler çocuk cocgu almak istiyor musunuz falan demişler annem annem asla kabul etmemiş ne gelirse rabimden gelir diye üzgün üzgün sezeryana girmiş sorna kardeşim doğunca doktorlar şok olmuş bu çocuk nasıl sağlıklı diye kardeşim şimdi 17 yaşında fıstık gibi bir kız aklıda zehir gibi sende gönlünü ferah tut ne gelirse rabimden gelir de bence hiç bebeğe karışma bu rapuru ben şimdiye kadar hiç yapmadım hiç yapmam da çogu.kisiden duydum rapora gore sorununlu ama.dogunca sağlıklı olan bebekleri içini ferah tut Rabbime dua et Yusuf suresi bol bol oku bebegine bence kıyma bunun vebali de çok büyük olur sadece dua et doktorlara bakma sen