nurteeen13 Kızlar korkuyorum idrar yolu enfeksiyonu vardı acildeki doktor eritmelik bi ilaç verdi bi kerelik o gece içtim ama sanki ağrım daha da arttı kadın doğumdaki doktora söyledim üstünde bile durmadı ya böbreklerime ilerlerse napıcam eskiden ilerlemişti
EmellC nurteeen13 ben özele gitmiştim doktor ilaç taraftarı değildi heralde. Şu büyük meşrubat bardakları var ya ona ılık suyu doldur 1tane limonu içine sık iç demişti