Yusra01 Kızlar benim taşkardi rahatsızlığım çıktı hamilelikte. Doktor bunun gebelikle alakası yok dedi. Sürekli çarpıntım oluyo 22 haftalık hamileyim son aylara geldiğimde napacağım ben 😔 var mı benim gibi taşkardisi olanlar
seddaa Teşhisi konmadı ama kalp atışım (bekarken de böyleydi ) 118/110 arası çıkar hep ve çarpıntım olur gün içinde 2/3 kez en çok sabah zamanları🤷🏼♀️ Bende cok dusunuyorum dogumda o adrenalinden heycandan falan yukselir mi diye
Yusra01 seddaa Benim de 120 atıyor oturduğum halde. Bi merdiven çıkim yada bir iş yapim boğazımda atıyor sanki öyle kötü oluyorum. Doktorum normal Doğumu etkilemez dedi ama bilmiyorum canım . Bana teşhis kondu