lux38 Beyzanurq benmkini chatcbt bilemedi çin takvimi ve karbonat testi de dgru çıkmadı sadece yüzük testi doğru çıktı 😂
Beyzanurq nilsumm nub teorisine göre bakıyorum keseye göre bakıyorum ve kesin şudur diyo pek ihtimal birakmiyo net diyo o yüzden merak ettim
Ecrin_47 Filiztaga merhaba bnde dun doktura gittim kız gibi gördüm dedi ama erken tabi dedi 12+5 günlük dün bu uygulamaya atıyorum daha erken diyor en iyi doktoruz söyler vs vs diyor bna😆😆sizie nasıl söylüyor bn mi yanlış yapıyorum acaba 😂😂
Beyzanurq Ecrin_47 teorileri göre tahmin eder misin yaz nub teorisine göre 10.haftada bakmisti bana şuan 12 haftalik fotoğrafı atar atmaz şu teoriye göre şudur diye kendi söylüyo ben sormadan
Nurhlglu Bende 13. Haftada chat gbt’ye sormuştum bana %50 erkek %50 kız demişti. 23 haftalık olduk kız olucak (18.haftada öğrendik cinsiyetinide)💖
Ecrin_47 Beyzanurq ultrasona göre erken olduğunu söyledi çin takvimine göre kız dedi 😂iki gün önce doktor da kız gibi gördüm dedi ama net değil daha dedi