nilsumm yaa neden o kadar yüksek peki bana doktorum tokluk 140 ve altında olmalı demişti ailemizde şeker hastalığı genetik diye ben de çok korkmuştum ölçüyodum sürekli o yüzdende ekstra şeker yüklemesi yaptırmadım normal çıktı hep 1 hafta 10 gün erken olsun bişey olmaz bebiş ve siz sağlıklı olunda🥰